Tuesday, October 28, 2008

AGM + Dinner KKK

Pada 25 Oktober 2008 bersamaan dgn hari sabtu, Kelab Kebudayaan & Kesenian telah menganjurkan satu majlis makan malam untuk meraikan ahli-ahli kelab. Huhu..skemanya ayat aku.. mengapakah aku se'skema' ini?

Xkesah la skema ke tak...Yang penting disini adalah majlis makan malam tu..
Memang best walaupun ade ahli kelab yang aku xkenal.. Makanan pun sedap2 sume.. Yang paling penting adalah ke'vogue'an mereka2 yang menghadiri majlis..

Mestilah senandika n pawana yang mendahului carta..hehe.. ahli-ahli lain pun xkurang hebatnye..

Disebabkan aku ni xreti nak mengedit gambar, aku telah mengambil beberapa keping gambar dari blog jumain n yusrie.. Akak amik ye korg.. hehe.. Dua je gmbr yg aku edit..huhu
So, scroll down u guys..



Cantikkan bile wane putih, ungu n hitam dipadankan? Aku pun suka tengok..

Tahun depan cane plak.. InsyaAllah aku akan hadir jika dijemput..

So, kepada MT2 baru.. Jangan lupa jemput kami yang senior ni.. hehe

Tahniah kerana terpilih untuk menjadi MT KKK..

Teruskan perjuangan untuk menjaga kelab kesayangan kita..

Kepada mantan MT yang telah berbakti kepada KKK, segala susah payah anda membangunkan KKK amat kami hargai.. Terima kasih atas segala pengorbanan.. Tahniah kerana telah berjaya menjalankan tanggungjawab dengan cemerlang, gemilang n terbilang..

credits to jumain & yusrie for da pic...

No comments: