Monday, October 13, 2008

Senandika Raya 2008...

SENANDIKA RAYA 2008
11 OKTOBER 2008
YDK14
9pm - 12++am


"Raya kan sebulan.."
Mungkin disebabkan kata2 tersebut, kemeriahan raya diteruskan lagi oleh warga Senandika dengan menganjurkan Senandika Raya..hehe..
So, setelah tiba waktu yang telah ditetapkan oleh ketua dan konco2nya maka berduyun warga Senandika menapak ke tempat YDK14 dengan mengenakan baju raya.
Semuanya cantik2 dan hensem2..
Biasa la senandika.. hehe


Pada malam tu, kitorang makan nasi himpit, kuah kacang n semestinya biskut n kuih raya..
Dan terima kasih kepada Mashi n Syaz yang sponsor kek raya..hehe
Banyak sangat makanan sampai terpaksa ditapau ( terpaksa kerr?? )
Tak tau camne nak cerita kemeriahan yang kami rasai..
So, tengok2 lah gambar2 di bawah..
Check it out....


"Senandika.."


"makan2 sambil posing.."



"kek yang di'sponsor' oleh Mashi n Syaz.."



"mereka yg ceria..."


"4 anak dara vogue bersama Farani.."



"xsabarnye nk makan.."



"perlulah ade gmbr aku coz ni blog aku..hehe.."



" mau karaoke??.."
"terserempak tito n daoz odw balik..."

6 comments:

nyda said...

baju paling cantik
yg kaler merah tu
hehe




*eh..jgn perasaan..bukan u olss..i maksudkan yg berdiri kat tengah tu..sebelah kiri tito tu..hik3~

SKODENG said...

sy sokong...meriah sgt. tp ade lg 1 bj meriah. warne purple!

nyda said...

purple??
sape?sape?sape?

Ruzzaida said...

to sis nyda : hah?? cantik kerr bju tu?? ( confius jap..haha )

to kay : aku pun tertanya2, purple yg mne meriah sgt tu.. eida pye??

nyda said...

to ida:
cantik la..haha~

Ruzzaida said...

to sis nyda :
ye la akak..
cantik..huhu