Thursday, January 1, 2009

Selamat Tahun Baru 2009!!!


More

Friends18.com New Year Greetings

Assalamualaikum dan hai sume..

Firstly aku nk wish Selamat Tahun Baru kat sume..

Dah lama aku x update blog.. Bukannye xde cerita yang nak dikongsi tapi bila dah cuti malas pulak nak menapak g CC walaupun ade 2,3 buah CC berhampiran rumah aku.. Lagipun dekat rumah xde internet..huhu..

Anyway, dah balik kolej ni bolehla aku meng'update' blog ni coz internet ade di mana2 saja w'pun agak sengal.. hehe

Sempena tahun baru ni aku nak cuba melupakan kisah2 sedih yang mmg xpatut diingati oleh aku. W'pun Memories Never Fade tapi aku akan cuba.. Dan tiada lagi penantian, tiada lagi harapan.. Aku dah hentikan sume benda2 mengarut tu yang hanya menyemakkan kepala aku ni.. So, aku sekarang adalah Ruzzaida yang tidak lagi memikirkan benda2 karut itu.. Aku x akan kisah ape yang org nak cakap pasal aku, diorg suke aku atau tak terpulang la pada mereka.. Yang penting aku sentiasa sayang diri, keluarga dan rakan2 aku walaupun ade di antara mereka yang mungkin dah x sayang aku.. huhu.. Nak wat camne kan..

Kepada sume pembaca blog ini, terima kasih kerana terus membaca dan terus menunggu entry2 aku ( poyo gile ayat.. haha.. )

Semoga tahun ini korg dapat melaksanakan azam baru n semoga tahun ini lebih menggembirakan untuk korg.. Bagi aku, tahun ini aku akan menghabiskan pengajian aku.. InsyaAllah.. Pray for me k.. =]

p/s : nti aku post pasal perkara2 yang aku buat mase cuti.. =p

3 comments:

Sengal Ubi said...

Welcome back sis, hoping to see you around!

RuZZaiMa said...

hahaha..
ayat terus menunggu entry2 tu mmg poyo tahap gaban..kah3x..

Ruzzaida said...

to sengal ubi : tenkiu bro.. =)

to ima : bile lagi nk poyo2.. kah3