Friday, September 25, 2009

~Selamat Hari Raya~

Assalamualaikum sume.....
Heeeeee!!!!
Ari ni da raya ke-6..
Aku rase sempat lagi nk wat ucapan raya ni.. hehe
Selamat Hari Raya Aidilfitri kat sume..
Maaf Zahir & Batin..
Di kesempatan ini, aku nk minta maaf kat sume..
Aku tau aku mmg ade wat salah.. Mesti ade yang terasa ngan aku..
Aku sebagai seorang insan biase mmg x lepas dari membuat kesalahan..
Halalkan segala yang aku terminum @ termakan makanan korang..

Kepada rakan2 UMP yg mengenali aku..
Rindu sangat nk berpuasa kat sane..
Buka puasa same2.. G bazar same2..
Tapi puasa kali x berkesempatan aku nk berpuasa kat sane..
Maklum la...taun ni berpuasa sebagai seorang pekerja..
Biarpun hanya seorang pelatih tapi disiplin perlu diikut jugak..
Barulah prestasi ok..hehe =]

Last sekali,
Kepada semua kawan2..
Selamat Hari Raya k..
Jom beraya sakan..
Agak2 dah kenyang n penat tu, boleh la balik umah..
Hehe =p

1 comment:

nyda said...

selamat hari raya dik ida cyg!
miss u so much~