Friday, December 24, 2010

~nak gelak la~

hahahaha~~
bile baca balik ape yang aku update tadi.
rase nak tergelak lak (memang da gelak pun)..hahaha!
ntah pape je..
macam karangan pendek yang selalu dak sekolah wat tu..
Sila wat karangan tidak melebihi dari 180 patah perkataan.
Ceritakan pengalaman menarik yang pernah anda lalui.
Hmmm..lebih kurang camtu la soklan karangan yang aku wat lam post sebelum ni..
wakakaka!!

Monday~
Frust sangatt!
Pagi2 bangun kul 5.30am.
Then kul 6.30am, ada orang datang amik.
Bergerak ke destinasi seterusnya.
Tapi in the middle, kena pick up someone dulu.
Wait for dat someone for about 30minutes..huh!
We're gonna be late..I have to wait..urghh!
Then, meneruskan perjalanan ke tempat yang sepatutnya.
Sampai awal jugak tapi xsempat melakukan sesuatu...huhu =(

Lam kul 8.30am, registration.
Lepas tu kena tunggu lagi..o
tapi yang ni xkesah pun kalo kena tunggu.
Sorang demi sorang beransur.
Tiba giliran aku..
Wohhh..nevesnya beb!
Masuk lam keta, bagi salam.
Hampeh tul JPJ tu wat dek je..Nyampah aku..huhu
Check2 ape yang patut.
Pastu gerak. Smooth je mula2..
Sampai kat simpang nak kuar..Duh!
Tu dia, bumper depan kena garis putih..huhu
JPJ tu da suh turun, bagi dia bawak.
tapi aku taknak turun.
aku try gak stat enjin n try gerak tapi xnak jugak keta tu gerak. Damn giler ar.
Tak pasal2 aku fail test JPJ utk lesen P..
Heeeeee...frust!!
Seb baik JPJ tu ok je wpun kerek pada awalnye.
Saje je wat muka kerek. Aku x heran pun..Wek! haha
Tamat kisah part 1.
Kesudahannya aku KANDAS ujian jalanraya.
Belum abis lagi cite.

Lepas Part 1, ada lak part 2.
Uncle cina tu jerit "26!!"
Nombor aku la tu..gerak la p masuk keta utk test lam litar lak.
Neves gak aku..
Ok..Vrooommm!!!
Yessss..lepas dekat bukit..hihi =)
Next station, parking..
Slow2 aku masuk parking..
lepas da confident sume ok, aku angkat tangan tanda da ok.
Tup2..JPJ kat situ bangun g tengok aku punya parking.
Adoii..ni mesti ada masalah ngn parking aku ni..Bakal KANDAS lagi?
JPJ tu suh turun n tengok kat luar.
Masalah lagi ngn bumper depan n line putih.
Arghhh! Tensen aku.. Terpaksalaa sign kt borang tu..huhu
Mesti sume fikir yang aku da KANDAS ujian dalam litar..hihi

Sebenarnya, aku LULUS ujian dalam litar. Yeay!
Sekarang ni cuma perlu ulang ujian Jalan raya je..hihi
Thanx to Abg JPJ yg bagi aku lulus ujian dalam litar.
Aku pun blur gak camana aku leh lulus. Aku x wat pun 3penjuru tu..

Apa pun,
Next test 10 Januari 2011.
Doakan aku lulus ye sume.
Doakan Turqouise Fanatic gak =)

No comments: