Wednesday, December 15, 2010

~nak merepek sambil makan kerepek~

toink..toink..
ting tong kot..
blurrrr~

adoyaii..sejak akhir2 ni pening aku..
ntah apa2 yang aku fikir..
cuba untuk memahami tapi tak faham2 jugak..
complicated cases..apa kess???

But there's a few things that make me happy.

First :
of course la My Dear, I love him so much...hihi
Thanx dear. U're very understanding.
U always there when I need U.
Sangat terharu bila dia cuba utk memahami saya yg complicated ni.
Sangat terharu bila dia sentiasa memberi saya semangat ketika saya down.
Sangat terharu bila dia sentiasa prihatin dengan saya.
Banyak lagi benda yang membuat saya sayang n cinta sangat kat dia.
Thanx Dear.
Hope our love will last forever~~
Love u so much..=)

Second :
Ntah laa..aku pun xtau..
banyak benda happy yang aku lalui baru2 ni.
yang ni, aku malas nk cerita sgt. biarlaa..

tapi yang penting, bulan ni dh last 2010.
2011 akan menjelma lagi 2 minggu.
wait for 2011.
sila sediakan list utk azam tahun baru..hihi =p

2 comments:

Kuwe said...

lama molek dia senyak. heh.
kuat bekerja etek.

ida said...

hihi..bekerja utk mase depan..
kui3