Thursday, January 13, 2011

~minggu gembira~

hai..hai..hai sume..
this week i'm very2 happy..
a few reasons but lot of joy..yeay!! =)

first thing that make me happy..

we moved to a new place..
from Cendana Apartment to Suria Kipark Apartment..
from Bandar Sri Permaisuri to Bandar Sri Damansara..
from Cheras to Sri Damansara

"cheras"

"damansara"

fuhhh..penat betul mengemas n mengangkut barang2..
abg lori pun terkejut tgk barang kitorg yg byk tu.
duk kt cendana tu baru setahun tp cam da duduk 5tahun jer..ish2
apapun, kitorg berempat dah selamat pindah ke tempat baru.
thanx kepada mereka yg telah menolong dalam urusan pindah memindah ni..hihi.
thanx a lot =)

Second thing is...
I passed in my driving test..yahooo!!
double excited!!
tak sabar nak pandu keta sendiri..yeay!
terima kasih kepada yang memberi sokongan dan yang mendoakan saya.
but a lil bit sad coz my twin have to take the test again.. good luck ima!

"nah!! amik ko..besar P ni menandakan yg aku sangat2 happy =)"
klo boleh nak letak P yg lagi besar..nti over lak..=P

p/s : syukur kepada Allah SWT kerana mempermudahkan urusan saya. Alhamdulillah =)

1 comment:

e~where said...

semoga cpat sesuaikan diri di tmpat baru...:)