Wednesday, September 10, 2008

SELAMAT BERPUASA...




Assalamualaikum...
Selamat berpuasa semua..
Walaupun dah 10 hari kita berpuasa, saya tetap nk ucap selamat berpuasa..
Sempat lagi ni..hehe
So, jomla sama2 kita memanfaatkan Ramadhan ini..
Kita sama2 berusaha untuk membersihkan hati kita..
Semoga segala amalan baik yang kita lakukan diterima Allah S.W.T..
Dan semoga puasa kita juga diterima oleh Yang Maha Esa...
InsyaAllah..

p/s : jangan ponteng2 puasa tau.. =]

5 comments:

budak_ORGANIK said...

air...air..sapa mau beli air..singgah..singgah..

(iklan promo sket yerr..jgn marah tuan punya blog...hahahahaha)

Daoz said...

salam ramadhan utk idanyer sekeluarga.semoga puasa kali ini bla bla pot pet pot pet.ha3.

nyda said...

kejap je kan...
dah 10 hari dah...huhuhu
selamat berpuasa
rindu mahu merasa suasana berpuasa di kampus~
=(

Ruzzaida said...

to budak_organik :
ohhoo.. nk promo kat sini.. silakan2..xmarah pun.. Juz bayar rm5 je sejam.. xmahal mne.. haha..

to daoz :
sudah2 la bg ceramah tu.. huhu

to sis nyda :
saya pun akan merasai rindu itu utk puasa tahun depan.. waaaa..

ima said...

selamat berpuasa...
puasa la dgn seikhlas hati..
sucikan hati, hiasi peribadi..
peace =)