Sunday, September 14, 2008

Senandika Hangout ( siri 2 )

"Aktiviti Senandika sewaktu hangout"
1) Makan2.. dah diceritakan dalam entry yang sebelum ni.. hehe ;)
2) Kotak beracun aka botol beracun..
Dipanggil botol beracun coz menggunakan botol air mineral..
Untuk sesi pertama, di handle oleh syafiq n Dj yang pakar dalam bab mengenakan orang..
Menggunakan muzik dari henpon Dj..
Beberapa orang telah tampil ke tengah bulatan utk dikenakan..
Antaranya wanie ( perlu buat ucapan dari perantauan dgn begitu poyo skali..mmg poyo abis..haha),
azril ( jadi pondan yg kena mengorat lelaki.. geli giler.. eee...bob jd pelakon tambahan..haha),
farani ( pegi interview utk jadi pramugari dalam keadaan nak membuang.. klaka sgt.. kay yg jd peng'interview')..itu la antara yang aku ingat coz mmg klaka sangat..
Untuk sesi 2 plak, azril n rani yg handle. konsep truth or dare digunakan..
yang terkena :
huda ( berlakon cari barang yg hilang tapi sebenarnye barang tu ade lam poket dia..haha )
syafiq ( kena mengayat perempuan sampai perempuan tersebut cair.. Azean jadi perempuan itu..kelakar bile tgk syafiq terkena.. ade plak yg pasang lagu jiwang utk disesuaikan dgn keadaan..haha)
aku ( aku pilih truth coz mls nk berlakon pelik2.. dalam hati berdoa," janganla diorg bg soalan killer..huhu ".. Beberapa saat kemudian barula kluar soklan, aku xbyk skandal.. So, diorg xtau nk tye ape..hihi..
Soklannye adalah "dalam bulatan ni lelaki mane yg sesuai dijadikan bakal suami ida".. Nasib baik diorg xtye secara umum..klo x, mesti aku segan nk jwb.. Kantoi la jwbnye..hehe.. Setelah berfikir beberapa minit.. susah betul nk pilih coz aku mmg xde perasaan kt diorg coz mereka dah mcm adik beradik aku..huhu.. Aku dengan redhanya memilih DJ.. secara random je aku pilih.. haha.. Sori la guys, nk pilih sume xblh coz korg suh pilih satu..hihi.. peace!!! )
Itulah antara yang aku ingat..
Sori kepada yang tak termasuk lam list..huhu
3) Main regu
Acara ini dimulakan oleh Bad yang dengan tiba-tiba nya melakonkan sesuatu n suruh kitorg semua teka cerita ape yg dia lakonkan..
Selepas beberapa cerita yang dia suruh kitorg teka, senandika dipecahkan kepada 2grup..
Bermacam-macam aksi yang ditunjukkan oleh wakil-wakil kumpulan dalam usaha untuk memberi clue kepada grup masing2..
Dengan gigihnya setiap ahli grup berusaha untuk memahamkan ape yang disampaikan oleh wakil masing...
Memang best waktu itu..
Moment ini akan tersimpan kemas di dalam hati aku..
4) Main2 kat pantai
Warga senandika telah membeli lilin dan buih2 sabun untuk bermain-main di tepi pantai..
Kebetulan agaknya, ade pesta tanglung mase kitorg g TC..
So, mereka membentuk pasir pantai dgn bentuk love n then mereka korek pasir dan letak lilin..
Sangat sweet n cute...
Pastu main air laut..
Best sangat dapat merendamkan kaki ke laut..
Dah lama x wat camtu...
To senandika,
thanx for da great moment..
I'll miss u guys n all the moment we've shared together..
Deeply..deeply thanxx..
Senandika..Sweet sangat!!!

3 comments:

Nyda Zamani said...

sesungguhnya aku teramat merindui saat-saat di setiap helaan nafasku bersama kamu..

Ruzzaida said...

yup akak..
sy bakal merasai rindu kepada senandika..
huhu..
sekarang ini sy merindui akak n the other senior..huhu
deeply miss u guys..

Nyda Zamani said...

miss u too~