Thursday, February 5, 2009

Konvo + Cherating..

Assalamualaikum & hello to all..

Rasenye da agak terlambat utk aku update pasal benda ni. Tak kesah laa.. Aku nk cerita gak..hehe..

Konvokesyen berlangsung pada 24hb Januari 2009. Kami memutuskan untuk menghadiri majlis tersebut demi kakak2 kesayangan yang konvo pada hari tersebut.. Jeles je tengok mereka dah grad.. huhu.. Xsabar tul..

Usai majlis, makan kat Restoran Taj. Sebelum tu, solat dulu dekat Megamall.. hehe..

Then, wat plan utk destinasi yg seterusnya.. Sume setuju untuk bersantai di Cherating.. So, bergerak ler kami ke Cherating. Makan aiskrim yg dibelanja org.. Best2.. Pastu bersantai di tepi pantai sambil melihat kerenah2 mereka yang melompat2 di tepi pantai. Ade gak yang ber'sewang' di tepi pantai tu.. hehe.. Seronok tgk diorg ni. Comel je.. ( comel kerrr?? ) 

Lepas tu, g Restoran Santai utk makan.. Aku malas nk cite ape yg berlaku kt Santai tu.. Geram!!!! huhu... Dan aku dapat tahu sesuatu yg memang aku x expect langsung.. Hehe..

Abis cerita, tgk ler gambar di bawah..










Tengok je la gambar tu.. Aku malas nk letak caption.. huhu..
Utk sesape yg tag aku tu. Jap lagi aku wat k.. Bersabar yer.. huhu

6 comments:

RuZZaiMa said...

unexpected kat santai? citer2...huhu..

tentang ku... said...

satu je gmbr saya....! kecik ati....!!!!

m U c h ! k said...

aah cite r ape jadik kt santai tuhh..ida..ko pon ditag aku..haha

RuZZaiMa said...

gambar saya xde nih..macam mane? muahaha...

Ruzzaida said...

to tentangku : huhu.. akak nk letak byk lg gmbr tp xdpt coz tenet x ok..

to muchik : xde ape2 pun, cuma mknn lambat giler siap..heeee

to ima : haha.. rilek la ima. ima kan invisible.. kui2

RuZZaiMa said...

wahaha..yola..
fewit..ade gmbr seksi...