Wednesday, May 6, 2009

~hurmm~

Assalamualaikum sume..
Wah2.. da lame ek aku x update blog ni..
Cian dia tunggu tuan dia update.. huhu
Banyak sangat keje nk dibuat..
PSM, final exam, tesis n g jalan2.. haha..
Ari tu ( 1 smp 3 Mei ) g jejak warisan kat Negeri Sembilan..
Best jugak la dapat melawat tempat2 sejarah kat sana..
Kat sana pun duk ngan family angkat..
Nasib baik la aku duk ngan Alia yg paham cakap nogori..
Klo tak, ternganga jugak aku bercakap dgn mak angkat ( Wan ).. huhu
Tapi aku cuba jugak untuk pahamkan ape yg Wan cakap.. =]
Layanan kat sane sangat ok.. seronok duk sane...
Overall, jejak warisan kali ni lain dari jejak warisan yg lepas2..
Tahniah kepada penganjur.. hehe =]
Emmmm.. ari ni lak ( 6 Mei 2009 ), aku g jumpe supervisor PSM aku..
G amik draf tesis yang disemak minggu lepas.. huhu
Banyak jugak yang aku kena betul n tambah..
Kena struggle lebih la ni.. huhu..
Apa2 pun.. aku akan cuba wat yang terbaik..
InsyaAllah..
Korg sume doakan aku yer.. =)
Lastly,
Aku mmg sangat rindukan orang yang berada jauh di sana..
Ntah dia rindu kat aku ke tak..
Ntah2 dpt awek Arab kat sane.. Siap la dia.. 
Tarik telinga nanti.. haha =p

1 comment:

RuZZaiMa said...

waaa...ida xajok g jejak warisan...