Saturday, September 13, 2008

13 Ramadhan 1429..

Sedar xsedar dah 13 hari umat Islam berpuasa..
Sekejap je masa berlalu..
Syawal bakal menjelma xlama lagi..
Dalam masa yang xkurang dari 2minggu ini, diharapkan kita semua lebih gigih berusaha untuk mendapatkan manfaat Ramadhan..



Dan bagi saya,
Ada lagi 10 hari sebelum saya meninggalkan UMP tercinta ini untuk balik bercuti..
Awal kan?
Nak wat camne, tiket dah abes.. terpaksalah balik awal..
Klo nak balik dengan bas UMP, macam lambat sangat la plak..
Tambahan pula, abah saya nak pergi Bahau 28september nanti..
Abah xdapat cuti raya ni..
Waaaaa..sedey tau.. =(
First time xdapat raya ngn my dad..
Dahla dia balik rumah 6 oktober..
Xdapat jumpa before saya balik UMP..
that's why la saya nk balik rumah awal..
Boleh jumpe abah lama skit..huhu..
I really miss him!!!
Miss my family too!!!

p/s : ima jangan jeles coz ida balik awal 3 hari..hehe..Peace!!!

5 comments:

imanyer said...

waa..sedey2x...huhu...
sudah terasa di hati ini kesedihan yg bakal tiba :(

Ruzzaida said...

sabar2 ye ima..

tentang ku... said...

akak...thank u!!!
akak nye pon,meletup gak + cute..meletup dr sy!!!huhuhu...

::.chocolate ice.:: said...

ayah akak gi bahau..???
suh la dtg singgah umah saya..xjauh pun dr bahau..ckp kt die..kt kg.lonek..huhuhu..

Ruzzaida said...

to ajim : ye ke? hehe.. thank u!!
really love ur template.. nk curi xleh..hehe =p

to bobby : kg. lonek eh? insyaAllah.. nti akak suh dia cr kg tu..